niedziela, 28 lutego 2021

Formy reklamy zewnętrznej



Mimo gigantycznej popularności Internetu a tym samym ogromnej koncentracji reklam właśnie w tym medium reklama zewnętrzna nadal trzyma się bardzo dobrze i nic nie wskazuje na to abym miała zniknąć. 


Duże kampanie reklamowe czy lokalne akcje promocyjne nie mogą się obyć bez billboardów czy innych form reklamy zewnętrznej. 

Poniżej wymienione są formy reklamy zewnętrznej. Prawdopodobnie nie są to wszystkie formy jednak z pewnością te najważniejsze.

1. Po pierwsze billboardy. Bardzo popularna forma reklamy zewnętrznej. Są to duże powierzchnie na których widnieje przekaz reklamowy. Są umieszczone w ruchliwych częściach miast a także przy trasach międzymiastowych oraz szlakach kolejowych. 

2. Citylight. Są to tablice podświetlane od wewnątrz o wymiarach 120 x 180 cm bardzo często montowane na przystankach komunikacji miejskiej, ale również na dworcach kolejowych i w innych miejscach. 

3. Neony. Ta forma reklamy była już bardzo popularna za czasów komuny w Polsce. Jest to reklama wykorzystująca gazy szlachetne. Jest to bardzo efektowna forma reklamy. 

4. Reklama na pojazdach. Może to być reklama na autobusach tramwajach samochodach ciężarowych w formie dwustronnej tablicy reklamowej zainstalowanej na przyczepie samochodowej. 

5. Reklama infoscreen. Są to elektroniczne nośniki, na których emitowane mogą być w jakości HD różne programy w tym spoty reklamowe. 

Bardzo istotną kwestią, jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną jest jestem lokalizacja. Dlatego podczas projektowania kampanii reklamowej należy wykonać badania polegające na wytypowaniu miejsc popularny wśród grupy docelowej, gdzie istnieje możliwość reklamy zewnętrznej. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Aktywność fizyczna: kluczowy czynnik dla twojego zdrowia

Aktywność fizyczna odgrywa niezwykle ważką rolę w zapewnieniu zdrowego trybu życia. Coraz więcej dowodów sugeruje, że regularne wykonywanie ...