Czy w dobie Internetu a przede wszystkim bardzo powszechnego dostępu do sieci rozwoju form reklamy internetowej reklamy kontekstowej wszelkiego rodzaju formy reklamy zewnętrznej mają taką samą siłę oddziaływania jak niegdyś przed erą Internetu?
Jak najbardziej. Billboardy, plakaty, citylights stanowią bardzo istotny element przekazu reklamowego na świecie. Dlaczego tak jest? Ponieważ siła przekazu jest cały czas potężna.
Człowiek jest istotą żyjące w czterech wymiarach i reaguje na rzeczywiste w tych wymiarach funkcjonujące. Nic nie zastąpi efektu jaki może dać reklama wielkoformatowa. Dodajmy że dochodzą do tego nowe technologie jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną. Możemy już w obecnych czasach oglądać spoty reklamowe na gigantycznych reklamach zainstalowanych na wieżowcach.
Reklama internetowa nie zastąpi reklamy zewnętrznej. Raczej te dwa obszary uzupełniają się i łączą siły dla wzmocnienia przekazu reklamowego.
Reklama zewnętrzna ma swoje niezbywalne atuty. Między innymi wpisuje się w pejzaż danego miejsca przez co staje się częścią rzeczywistości wielu ludzi a tym samym zapisując przekaż reklamowy w ich podświadomości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.