niedziela, 28 lutego 2021

Czy reklama zewnętrzna ma jeszcze sens



Czy w dobie Internetu a przede wszystkim bardzo powszechnego dostępu do sieci rozwoju form reklamy internetowej reklamy kontekstowej wszelkiego rodzaju formy reklamy zewnętrznej mają taką samą siłę oddziaływania jak niegdyś przed erą Internetu?

Jak najbardziej. Billboardy, plakaty, citylights stanowią bardzo istotny element przekazu reklamowego na świecie. Dlaczego tak jest? Ponieważ siła przekazu jest cały czas potężna.

Człowiek jest istotą żyjące w czterech wymiarach i reaguje na rzeczywiste w tych wymiarach funkcjonujące. Nic nie zastąpi efektu jaki może dać reklama wielkoformatowa. Dodajmy że dochodzą do tego nowe technologie jeżeli chodzi o reklamę zewnętrzną. Możemy już w obecnych czasach oglądać spoty reklamowe na gigantycznych reklamach zainstalowanych na wieżowcach.

Reklama internetowa nie zastąpi reklamy zewnętrznej. Raczej te dwa obszary uzupełniają się i łączą siły dla wzmocnienia przekazu reklamowego. 

Reklama zewnętrzna ma swoje niezbywalne atuty. Między innymi wpisuje się w pejzaż danego miejsca przez co staje się częścią rzeczywistości  wielu ludzi a tym samym zapisując przekaż reklamowy w ich podświadomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Aktywność fizyczna: kluczowy czynnik dla twojego zdrowia

Aktywność fizyczna odgrywa niezwykle ważką rolę w zapewnieniu zdrowego trybu życia. Coraz więcej dowodów sugeruje, że regularne wykonywanie ...